Archief voor July, 2009

Seks door rode wijn

29 July, 2009

Het drinken van twee glazen rode wijn per dag, zorgt voor een hoger libido bij vrouwen. Dat blijkt uit onderzoek van de Italiaanse universiteit van Florence. Vrouwen die ‘bescheiden’ hoeveelheden rode wijn drinken, hadden significant meer zin in seks dan vrouwen die andere alcoholische drankjes drinken of geheelonthouders. Volgens de Italiaanse onderzoekers zitten in rode [...]

Vrijgesproken

6 July, 2009

Het hof van beroep in Antwerpen heeft Danny Vermeer, de uitbater van restaurantboot De Kleppende Klipper in Mol, vandaag vrijgesproken voor het negeren van het rookverbod. Het hof oordeelde dat het Koninklijk Besluit van 13 december 2005, waarin het roken in horecazaken aan banden wordt gelegd, het gelijkheidsbeginsel van de grondwet schendt. Danny Vermeer werd [...]